Yeniden merhaba..

Mayıs 13, 2020

En sevdiğim aylardan Mayıs ve yeniden merhaba. 


Yıllar önce oluşturmuştum öteberil'i. Sonra destan gibi yazmışım, yani şimdi bakınca öyle geliyor, biraz fazla uzun yazmışım sanki, gezdiğim yerler diye. Sonra da çok gezmeyince yazmayı bırakmışım ya da mutlaka uzun uzun yazmak gerekir okuyanlara fikir vermeli diye kendimi şartlandırınca yazmaya üşendim muhtemelen.

Şimdi yeniden, daha kısa ve herhangi bir konuda yazmak için yeniden ele aldım sayfamı. Bu kez temasını değiştirdim. Kendimce adlandırdım. Hatta bir yeri kendime göre eviremedim, html düzeltmeden gidip kod içinde bir yerleri sildim. Kod yazmak, düzeltmek, çalıştırmak ne keyifliymiş. Bazı yerleri silip mantık yürütüp yeniden yazmayı denedim, ufak copy paste edit dokunuşlarıyla ve işe yaradı :) 

Bu sabah çok güzel bir "an" yaşadım, sonrasında bu anı dolu dolu yazma isteği geldi.

Sabah erken saatte, kimsecikler yokken sitede yürüyüşe çıktım. Hava rüzgarlı ve serince olmasına rağmen güneş arada sıcaklığını hissettiriyordu. Ayvalık'ı anımsattı bana.. Sabah erken saatte gözümden uyku akarken denize gitme zamanlarını anımsadım.. bazen çok mutlu ve huzurlu hissettiğim anki ortamın şartlarını başka yerlerde de hayal ederken bulmaya başladım kendimi.. sanki büyükşehirde değilmişim, doğaya yakın buradan uzakta bambaşka yerlerdeymişim gibi hissetmeye çalışıyorum.. el yapımı mutluluk sanki.. yürümeye devam et Beril, sakın rüzgarın seni üşütmesine kanma, az sonra buz gibi denize girip donup, ay su çivi gibi çivi diyip kendine geleceksin, sonra kumsalda uyuyakalacaksın, güneş yükseldikçe sıcaklığıyla seni sarıp sarmalayacak ve uyanacaksın.. çantada tost domates salatalık var, termosta da taze demli çay.. uyanınca yerim..


gün ortasında da dünyanın en güzel yiyeceğini yemenin hayali..









You Might Also Like

4 yorum

  1. Hoş geldiiiiiinnnnn!!!!

    Mayıs gibi şen şakrak devam etsin blog yolculuğun :) Eğer iznin olursa, seni blog mahallemize tanıştırabilir miyim?

    Ne güzel, kodlardan anlıyorsun ve isteğine göre değiştirebiliyorsun.. anlayabilmek isterdim dediğim bir mevzu ama yok, beceremiyorum :)))

    Havanın serinliği, mevsimlerin havaya etkileri, mevsim çiçekleri, deniz kokusu, yasemin kokusu bunlar hep beni güzel anılara götürür.
    Anlattıkların öyle tanıdık ki, bizim oraların denizi de buz olur sabahları :) Ama güzeldir..

    YanıtlaSil
  2. Hoş bulduumm.. şu an pek çok hevesliyim bu yolculuğuma dair. Blog mahallesi ne güzel bir ifade, içinde mahalle geçen her şey güzeldir, keyiflidir :)
    Kodlardan üniversite mesafesindeki c++ kadar anlıyorum aslında, yani hani yabancı bi dil öğrenmeye başlarsın ve sadece adını söylemeyi becerirsin ya hah işte o kadar anlıyorum :)
    Öyleyse yeni beyaz sayfalarda (ekranlarda) görüşmek dileğiyle..

    YanıtlaSil
  3. Sevgili güzel Ezgim de gördüm dedim Yeni bir dost gelmiş bir ziyaret edelim dedim 😊🌼 hoşgeldin mahallemize 😊🌼nice güzel paylaşımlara inşallah hep birlikte sevgiler 😊🌸

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hosbulduuum buyuk heyecanlarla geldim😊 sen de hosgeldin🍀

      Sil