50 metrekare

Mayıs 28, 2020

Meydan okuma devam ediyor. Yani benim için :) Ah yine geriden geliyorum.

Ezgi yeni konuda diyor ki:

2. Şu sıralar evde en sevdiğin köşen neresi? Orayı özel kılan nedir? 


Köşeleri seviyorum. Bir tür korunaklı yer gibi geliyor. Evimde de en sevdiğim köşem köşedeki L koltuğum. Yaşasın L koltuklar :) 

Instagram hikayemden
Kısa süreli şekerlemeler yapıyorum yeni huy edindim. Meditasyon yaparken ışıkları kapatıp, yıldız gölgesi veren köşedeki apliği açtığımda daha da derine gömülüyorum. Başımı yaslayıp kendimle kaldığım sessiz anlarımda da L koltuğum canım benim :) Kitaplığımı izliyorum buradan, kitaplarımı düşünüyorum, filmler diziler izliyorum. Oturduğum yerden dışarıyı görüyorum, camın önündeki aydınlatma direğine konan kuşları ilk Oreo farkediyor. Özellikle korona günlerinde siteye hangi kargo aracı saat kaçta gelmiş, ne kadar çalışmışlar, Getir motorla mı gelmiş yoksa araçla mı, kaç kere gelmişler vs hepsi benden sorulur. 
Sürekli aynı yere oturmaktan koltuğun minderini yumuşattığım da söylentiler arasında. Artık farklı yerlerine de oturmaya başladım. Mesela tepesine çıkıyorum arada. Kedim de oralarda gezdiğine göre bi mantık vardır. 

Bu aralar yerlerde de oturmaya başladım. Yine kedim Oreo'dan görüyorum, renkli minderlerin ortasına kıvrılmak iştah açıcı görünüyor. Kitap okuyorum, bi şeyler izliyorum, kısa kahvaltılarımı yapıyorum. Kediyle yaşayan kediye benzer deyimini bilir misiniz? Hah işte aynen öyle oluyor. 

50 metrekarelik evde (net mi brüt mü bence brüt) fazla köşe alternatifi olmuyor. Böylece elimdeki tek köşe daha kıymetli oluyor. Köşelerin kıymetini bilin dostlar :) 

You Might Also Like

3 yorum

  1. Hosgeldin...Bu meydan okumayi ben de cok zevkle yapmistim.Kose sahane:)

    YanıtlaSil
  2. Ne hoş, ne içten bir yazı...

    Köşelerin insanın kendini güvende hissettiren yerler olduğunu okumuştum. Hatta mimari seçimleri etkileyen bir unsurmuş. Belki ilkel bir korunaklı yerde iyi hissetme güdüsü.

    YanıtlaSil