Neden yeniden yazı yazmaya döndüm?

Mayıs 20, 2020

Genel olarak hayatımda konsantrasyon sorunu yaşayan biriyimdir. Bir konuya odaklandığımda dikkatim kolayca başka yöne kayabilir. Bu belki biraz maymun iştahlılıkla alakalı da olabilir emin değilim. Onu da yapayım, bunu da öğreneyim, şunu da anlasam iyi olur derken bir bakmışım hiçbir yere erişememişim ve odaklandıklarımı ertelemişim. 

Bu nedenlerle rutin geliştirerek disiplin oluşturmanın ve üretmenin üstümdeki etkilerini görmek istiyorum. Çeşitli ilgi alanlarım var, birçok farklı konuyla ilgilenip kendime kattıklarım oluyor, bunları paylaşmayı çok istiyorum. Bir de yazıya dökmenin beni rahatlatacağına inanıyorum. Belki birileri için de fikir olur, sorular ve sorgulamalar doğurur, farklı düşünceler geliştirir, hayat daha keyifli hale gelir. 

Tabi şöyle bir durum var, hangi konulardan başlayacağımdan emin değilim çünkü çok konu var :) Bir süredir online kurslar alıyorum, oradan hayatıma kattığım ve sürekli olmasını hedeflediğim bazı alışkanlıklar var. Onlardan bahsedetmek isterim. Mesela her gün şükrettiklerimi (şükretmek ne demektir son 2 ay içinde anladım), iyi hissettiklerimi ve "an"da kalıp tadını çıkardıklarımı yazmaya başladım. Pozitif kelimelerin gücüne inanıyorum. Böylece pozitif duygulara ve düşüncelere odaklanmak, daha olumlu ve mutlu yaşamak yolunda yoldaş olacak. Şuraya bir de referans bırakmak istiyorum. 

Beni yeniden bloguma iyi bakmak, onunla ilgilenmek, onu beslemek ve büyütmek için teşvik eden bir arkadaşım oldu. Google arama barına "e" yazdığımda ilk onun blogunun çıkıyor olması çok keyifli :) Ezgi'nin blogunda başlattığı bir challenge var. Sıradışı olması ve hayal gücümü harekete geçirmesi nedenleriyle ufaktan ve uzaktan başladığım bir challenge bu, ele alabilirim.

Ördüklerimden sıkça bahsetmek istiyorum. Amigurumi kelimesini arkadaşlarım benden sıkça duyuyor. Söylemesi zor olan bu uğraşı yapması öyle keyifli ki :) Adeta bir tür meditasyon. Zihnimi kurcalayanlardan kopup, her bir ilmeğe, farklı ilmeklerin ortaya çıkaracağı yeni desenlere (pattern) odaklanmamı sağlıyor. Arada bazı siparişler alıyorum, onları hazırlıyorum ve yeni sahiplerine ulaştırıyorum. Gerçi korona günlerinde kargo çalışanlarının önceliği başka işler olmalı, bu yüzden yola çıkamayan örgülerim bekliyor. Evet örgüden ve ördüklerimden bahsetmek keyifli olacak :) 

Gezilerim yine yer alır bence. Eskisi kadar detaylı yazar mıyım henüz karar vermedim. Gezerken detaylıca not tutarım kesin, sonra sadece defterimde kalmasın onlar diyip kıyamam ben kesin. 

Tam bir öteberinin toplandığı yer olacak gibi hissediyorum. Zamanla daha bir eli yüzü düzgün, derli toplu bir form kazanacaktır blogum.

Şimdilik burada son verip, korona günlerinde hareketsiz kalmamak gerek diyip bahçeye iniyorum.

Görüşmek üzere.

You Might Also Like

9 yorum

  1. Bence harika olacak, seviyorum içinde bir sürü içerik barındıran yazıları. İlgi alanı genişliği iyidir, hayal gücünü kuvvetlendirir, hayata neşe katar değil mi ama :)
    Merakla bekliyorum gelecekleri..

    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  2. o zamaaaan aramıza hoşgeldiniiiiz :) tımıms hepsini yazın o zamaan mademsiiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hosbuldummm😊 eveet hepsini hepsinii yazacagim✌🏻

      Sil
    2. bloguma baksanaaa son yazımdasıııın yaaaa :)

      Sil
    3. Geldim geldim, komşuları görünce hemen çay suyu koyup fırına kek atayım dedim ;)

      Sil
  3. Çok sevdim ki :) Olumlu kelimelerin gücüne bende inanırım. Bir bir olayın gerçekleşmesini istiyorsam bir müddet olmuş gibi davranırım. Ve sonunda olur. Blog yazılarını sevdim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim kelimeler simdilik olumlu dusunce asamasinda, sanirim henuz davranisa donduremedim tabi hepsi sirayla😊 yazilarimi begenmene cok sevindim, motivasyon kaynagi oldu ✌🏻

      Sil