Filtre kahve rengi

Haziran 01, 2020

Meydan okumada yeni konu oley:

3. Bugün kendini hangi renk hissediyorsun? 

Kendimi sonbahar rengi gibi hissediyorum. Yazdan çıkarken rengi dönüşen o çıtır çıtır yapraklar gibi heyecanlı değil. Bir dönüşüm olacak ancak önüm öyle gri ki asıl rengime dönemiyorum rengi. Pastel de değil. Buldum; filtre kahve rengi gibi hissediyorum bugün. Biraz sıcak, hafif aroması olan ancak enerjisi yüksek olmayan renk. 

Filtre kahve rengi

Yarın güneş açarsa muhtemelen sarının tonlarında hissederim, koyu turuncu belki. 


5 hafta önce böyleymişim: 


Bugün 1 Haziran. Officially yaz başladı ancak hava kapalı, yağmur yağıyor, gökyüzü canlı net mavisinde değil, grinin elli tonu bulutlarla kaplanmış. Yaz bitti hoşgeldin sonbahar.  

İnanır mısın yazın ilk günü!

You Might Also Like

13 yorum

  1. Ilk fotografin guzelligi:) Nasil da girmis kulpa,kadraja:)

    YanıtlaSil
  2. kahve içmeyi en sevdiğim şey ve rengi ise bayılarak kullandığım :)

    YanıtlaSil
  3. Filtre kahve rengi enerji verir bence çünküü kahvee :)) Ayrıca ayrıntıdaki kedi çok şirin duruyor modum yükseldi bu fotoğrafla*-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay evet kahve çeşitleri bıkmadan tüketeceğim tek içecek olabilir :)

      Sil
  4. Fotoğraftaki kedi detayına bayıldımm. *-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dikkat her an her köşeden kedi çıkabilir :D

      Sil
  5. Filtre kahve rengi.. Galiba bende bu aralar böyle hissediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz aromalı, sıcak ancak enerjik hissetmiyor musun? Öyleyse Öteberil'e hoşgeldiiinnn diye azcık şımarayım :)

      Sil
  6. Filtre kahve rengi, renkte koku var. Sonbahara da uygun mis :) blog çok güzel denk gelmek ayrı güzel, selamlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, ben de denk geldiğim için sevindim :)

      Sil