Zaman da...

Ekim 31, 2021

... yumurtalarım gibi. Belli bir miktar var ve gün geçtikçe ikisi de azalıyor 📆

Ara ara “bi şeyler tükeniyor, bi şey yapmalıyım” telaşına sürükleniyorum. Zamanı boş yere harcadığım son dönemde farkına vardım bu durumun. Bana tanımlı bir zamanım ve yumurtalarım var hesabımda. Bi tür benzetme, kelime oyunları. 

Keşke demiyorum, zamanı geri getirme veya zamanda yolculuk mümkün olsa muhtemelen üniversiteye başladığım zamana dönerdim. Ailemden uzakta yaşama başlangıç, yeni arkadaşlıklar, hayata dair şeylerle tek başıma karşılaşma, karar alma ve mücadele etme dönemleri. Beni ben yapacak dönüşümün mayalandığı zamanlar. Ve evet daha farklı yapacağım ve mutlaka yapacağım şeyler olurdu.

Bu düşüncelerin yanında şu da var; zamanım o kadar kıymetli ve geri getirilemez ki, içinde bulunduğum zamanı tatsızlaştıracak, huzursuzluk katacak her insan ve her olayı benden uzak tutmak, hayatımdan çıkartmak benim için artık kolay. Halen evrimleşmekte olan yaşam felsefem keşke yerine iyi ki demeyi denemek.

You Might Also Like

5 yorum

  1. İyi ki demeye başladığımız zaman hayat daha da güzelleşiyor inan...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zamanı kesin geriye alamıyorum, test ettim onayladım. Geridekine takılmanın faydası da olmadı hiç. Bakış açısı değiştirmekten başka yol şimdilik yok gibi😌

      Sil
  2. Gerçekten de eli ayağı birbirine dolanıyor insanın an "yaşanan" değil de "kaçan" olarak algılanınca. Bakışımız yaşamımızı yansıtıyor ve doğuruyor. Derin meseleler, bir o kadar da basit galiba.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Meditasyon yaparken bazen yönlendirmede geçiyor, "geleceğe dair hayaller planlar yapıyorsun veya geçmişte kalan başından geçen olan bitene takılıyor gidiyorsun. Ne tam olarak gelecektesin, ne geçmişte ne de şu andasın, e şu an geçiyor farkında değilsin" diye. Sık sık nerede olduğumu hatırlatıyorum kendime, yaşadım diyebilmek için...

      Sil
  3. Aradan geçen bunca zaman içerisinde temel olarak formülde ve işleyişte değişen pek bir şey yok.

    Ben buna kadim donanımımız diyorum.

    Sistem oldukça karmaşık olmakla birlikte, ateşleme mekanizması oldukça basit işler:
    Eğer bir tehlike söz konusu ise SAVAŞ ya da KAÇ kararını verir…

    https://cuneytyardimci.com/kadim/

    YanıtlaSil