Tokam değil...

Kasım 09, 2021



... başımdaki ağrı sıktı. 

Nasıl ki şimşek bi anlık çakar gider, bazen böyle anlık ağrılar başıma girip gözlerimden fışkırıyor. Neden olduğu konusunu düşünmedim. Muhtemelen sinir stres psikolojik vs gözümle göremeyeceğim nedenlerle oluyor. Gözümle görmüyorum ama gözlerimden kulaklarımdan fışkırdığını iddia ediyorum. Bu çizimi yaptığımda yine bir şeyleri kafamda kuruyordum muhtemelen. Kura kura kafam kurtlanmış gibi çizmişim. 

Vücudumuzun verdiği fiziksel tepkiler aslında içinde yüzdüğümüz duygu denizinin cildimizde bıraktığı tuzlar olsa gerek. Hastalıklar ve bunların ruhsal / duygusal nedenleri içerikli şeyler dinledikçe her fiziksel pikte “dur yau ben şu an ne düşündüm, hangi duyguya kapıldım, neler oluyor” diyemiyorum ama bağlantısı olduğuna inanmak ve üzerine çalışmak istiyorum. Sonra büyük bir iş bu diyip bir ağrı kesici atıyorum. İnsanın kendisi üzerinde çalışması upuzun bir yolculuk. Yolculukları severim ama tatile gidiyorsam :) 

You Might Also Like

6 yorum

  1. Bende öyle bir migren var ki... Hep stresten sonra patlak veriyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merakımdan soruyorum; seviyeleri var mı? Yani ne olursa olsun aynı şiddette mi yaşıyorsun yoksa daha hafif geçen migren ağrıların oluyor mu?

      Sil
  2. Minik bir yılan saçlarınız arasında yuva kurmuş gibi görünüyor :)
    Maalesef migren gibi geliyor bahsettiğiniz şey: Bende de mevcut ve üstteki yoruma sorunuza cevap niteliğinde ifade etmeliyim ki bildiğim kadarıyla şiddeti farklı oluyor. En azından kendim her seferinde daha farklı seviyelerde yaşıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Migren diyince gözümde hep şu kare canlanır: anneannemin yazması ince bir şerit olacak şekilde katlanır, kral tacı takar gibi kafaya yerleştirilir, alın bölgesine baskı uygulanmak suretiyle sıkıca bağlanır. Kişi karanlık bir yere kaçmak ister. Hala böyle mi bu durum yoksa fayda eden ilaç artık var mı¿

      Sil
    2. İlaç kullanmamayı tercih ediyorum çoğu zaman. Maalesef yıllar önce doktorun verdiği ilacı da hatırlamıyorum. Hala karanlıktan kaçarak ve başın farklı nedenlerden ağrımasını sağlayıp diğer ağrıyı unutmaya çalışmak üzere devam eden bir ritüel benim için.

      Sil
  3. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil