Elimin çay ayarı

Ekim 29, 2021

 ... elimin çay ayarını kaçırıyorum☕ özellikle bazı hafta sonlarında.

Çay sevgimi çizdim

Hafta içi çay demlemek keyif vermiyor. İki bardak içip iş başı yapmak keyfi yarıda bırakmak değil de ne. Çay dediğin tüm cumartesi ya da pazar gün boyunca içe içe bitirilememeli. 

Çayın bir de kalabalıklarla içileni en lezzetlisi. Soğuk havada arkadaşlarla sahilde soğuktan titrerken, akşam yemeğinden sonra aile muhabbetinde, vapurda martılarla birlikte denizi koklarken çıtır simite eşlik eden en keyifli yoldaş. 

Gel gör ki güzel kokulu ve lezzetli çay bulamıyorum. Tomurcuğu tek başına mı içmeliyim acaba :) derken bir YouTube kanalı keşfettim. Azerbaycan’da bir çift köy hayatı yaşıyor. Yiyeceklerini kendileri hazırlıyor, doğadan topladıkları bitkilerle mis gibi çaylar yapıyorlar. Cam çaydanlığa kurutulmuş çiçekleri koyup üzerine biraz siyah çay ekliyorlar ve ben o sahnelere hasta oldum. Yemek pişerken hep çay içiyorlar. Bundan sonra ben de evdeki meyve kabuklarını çaya katacağım. Bakalım kaç demlemede pişman olacağım :) 

You Might Also Like

8 yorum

  1. Kahve bağımlılığını çay tiryakiliğiyle değiştirebilir misin ha söyle ?!😅😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimkisi ince belli tiryakiliği 🤪 kahvem olmazsa yaşayamam😍

      Sil
  2. Çaya meyve kabuklarını atmak ilginç bi' deneyim olacak :) Deneyelim bakalım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kabukları sabır eşliğinde kurutacağım, sonra üzerine siyah çay serpiştireceğim, çok kıskandım o Azerbaycan’daki çifti. Muhtemelen pişman olacağım 😌

      Sil
    2. Denemekle bir şey kaybetmezsin, belki de müptelası olursun 😋🌼🌸

      Sil
    3. 😋 kabukları kaloriferde kuruturum

      Sil
  3. Karşılıklı çay içmeyi sevdiğim bir büyüğümü, dün yani yazıyı yazdığınız günde toprağa verdik. Onun vefat ettiği gün, çayı onun gibi seven birinin çay hakkında yazı yazmış olması ve bir daha karşılıklı çay içemeyecek olmamız, O'nun bir daha çay içemeyecek olması...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başınız sağ olsun. Çayın sizin için anlamı bir başka olur, hepimiz için bir başka.

      Sil