Onbirayın head of'u

Eylül 01, 2020

Veee geldi onbirayın kraliçesi Eylül. 

Eskiden enerjim sürüklenir giderdi Eylül'le birlikte çünkü artık güneş olmaz, gri bulutlar gelir, kasvetlidir günler, yağmur yağar, evlere kapanırız vs ve Beril mutsuz olurdu. Ben diyim zamanın getirdiği olgunlaşma sen de yaşlanıyorsun yusuflar gelmiş, son bikaç yıldır Eylül kasvet yerine farklı duygular hissettirmeye başladı bana. 

Gökyüzü bulutlanır, gün batarken güneşle bulutların oyununu izlemek, o doğal tablo büyük hayranlık ve huzur verir. Bi de yağmurlar başlar ki yağmurla sessizleşen ortalığın sesini dinlemeyi sever oldum. Aceleyle koşa koşa kendini yerlere atan damlaların pıtırtısı sanki sadece damlalar ve ben varmışız gibi heyecanlandırmaya başladı beni. Bi de kedim Oreo'yu. O da camdan damlaları izlemeyi seviyor.

Sonbaharla birlikte doğadaki dönüşüm kalbimi ayrı güzel çarptırır oldu. Yaprakların renk değişimi, kırmızı, turuncu, sarı tonlarına dönüşürkenki çıtır çıtır hali ve tüm bu dönüşüme yakından şahit olabilmek.. hatta sonbaharı yaşamak isteyen insanlar belediyelerinden sokakları süpürmemesini ister oldu. Böyle tatlı insanlar var.

Yazın verdiği bi rehavet var. Hiçbir şey yapmak istememek, tek rakibimin ağustosböceği olması gibi. Eylül'le birlikte, yani havaların bozmasıyla demeliyim de güneş dinlenmeye çekilmiş diyelim, yapmak istediklerimi, planlarımı hayata geçirmek, yeni kararlar almak için bir itici güç gibi geliyor. Sınavlara haftalar öncesinden başlayacağım sözündeki istek ve heyecan gibi :) sonu öyle olmasın tabi. 

Eylül’de can dostumun yaş dönümü gelir 🎆🎊🎋

Starbucks'larda pumpkin spice latte çıkar ☕🍂🍃 (bu cümleyi yazdığımda PSL Eylül ayında kesin çıkıyor mu diye Google'ladım, karşıma çıkan şu yazıyla aşırı heyecanlandım. Ben tammm bir hedef kitleyim. Net.)

Havaların tatlı serinliğiyle birlikte üstüme aldığım ince trikonun yumuşak dokusunu ve kokusunu içime çekerim. Cozy kavramı yavaş yavaş kendisini hissettirir. Bulunduğum ortamın rahatlığı, sıcaklığı, temiz kokusu, ışığının loşluğu, üstümdeki rahat ve yumuşak giysiler, kafamdaki rahat ve yumuşak düşüncelerle geçireceğim keyifli anları arar severim.  

Sıcak kahve içmeyi severim. Soğuk kahve daha hızlı biten, ferahlama getirmesi beklenen, misyonlu içecek. Sıcak kahveyse asla bitmesin istediğim, sohbet boyunca sıcacık kalsın, yudum yudum içeyim istediğim bir içecek. Yaşasın sıcak kahve mevsimi.

Eylül Süryanice Aylül kelimesinden gelirmiş ve üzüm veya üzüm mevsimi demekmiş. E mecbur üzüme daha çok düşeceğiz J

Minnoş ev kedimle dünyama Eylül bunları getirecek umarım. Kimlerin hayatına neler getirecek acaba...

Sevgi saygı sepet sepet 🍃🍎

You Might Also Like

13 yorum

  1. Ooo bu yazida PSL ile birlikte anilmak 🎃yirimm💜pinterest sonbahar kataloglarina dustum ben de an itibariyle🍁🌻🍂🌾🥰

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pinterest'te geze geze balkabagi ya da led aydinlatma olacagim yakinda🎃

      Sil
  2. Geldi iki gözümün çiçeği :)

    YanıtlaSil
  3. Eylülünüz güzel geçsin Inşaallah diyorum bende
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayaller hayatlar olacak gibi bi his de var icimde ama umarim sasiririm😊

      Sil
  4. Cizimin guzelligi..Eylul kesinlikle aylarin kralicesi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Renkli illustrasyonlari cook begeniyorum😍

      Sil
  5. eylül evet ya kültür sanat okullar enerji ayıııı :) senin eylül yazın da keyifliydiiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eylul'un guzelligini hicbi sey bozmamali.. sadece bu yillik Eylul sansurlu Eylul🍃

      Sil
  6. Eylül bana hiçbişe hissettiremedi ya ben ilkbaharcıyım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ilkbahari da cok seviyorum doga uyaniyor renkler canlaniyor🌱

      Sil
  7. Eylül birşeyler bitiyor, kaçıyor hissi verir bana, o bitmeden doyasıya tadını çıkartmak isterim🎋🍃 sonrasında renkli yapraklar veee balkabağı mutluluğum olur🍁🎊

    YanıtlaSil