Ne de güzel su muhallebisi kıvamı!

Ağustos 17, 2020

Hedefimden sapmışım. Hem de 1 ayı geçmiş sapışım. Periyodik olarak yazı yazma hedefim yoldan çıkmış, uzay boşluğuna doğru yol alırken... arada blog mahallesine gelip bakıp çıktım, sapık gibi kendi blog sayfama bakıp bakıp sessizce çıktım yine. Yazasım gelmiyor. 

Buralarda yokken varsa yoksa örgü ördüm. Amigurumi siparişlerimi tamamladım büyük ölçüde. Bir sonraki yazım da o konuda olur umarım. 


Güneşin sıcak ısrarı karşısında beynim de vücudum da pelte. Ne kitap okuyorum, dergi karıştırıyorum, blog hikayelerine konsantre olabiliyorum, ne spor yapıyorum sağlıklı besleniyorum, ne aldığım online eğitim ve kursları tamamlayabiliyorum, ne film izliyorum, ne de yazmak için bir konuya karar verebiliyorum. Karar versem de hakkında araştırma yapsam da dolu dolu bir içerik oluştursam da keşke de keşke.. Uzay boşluğunda süzülüyorum. 

Ağustos böceğinden bile öğreneceklerim var o derece su muhallebisi kıvamındayım. Kendime suç ortağı arıyorum. Yaz ayları herkese gevşer gönül yayları tadı veriyor mu?

You Might Also Like

4 yorum

  1. Bir de bunun bir anda gelen her şeyi yapma isteği versiyonu var. Tam Türk usulu... yıla yayman gereken her şey son birkaç aya sıkışır yine��

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diyete başlama mantığı gibi, dediğine de sanırım 1 Eylül'de geçerim :)

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. :) böyle kasede sallayınca fıçı fıçı oynuyorum

      Sil